tisdag 20 april 2010

Nödlägg

istället för inlägg! Jag har nämligen samvetskval över vilken fruktansvärt dålig bloggare jag är.
Ursäkterna är som vanligt många så jag tänker inte ens börja; ursäkta mig alltså. För egentligen bloggar jag ju för min egen skull, för att jag tycker det är roligt. I vanliga fall vill säga. Usch, det här blir inte alls ett Nödlägg utan det blir ett Surrlägg- hur som blir det helt ointressant!

Jag bjuder på en bild av min allra nyaste kärlek. Det var kärlek vid första ögonkastet! Han kommer bli ett suveränt stöd till alla mina böcker.
Sedan kommer jag tillbaka när jag har något vettigt att säga. Men räkna inte med det, kanske den dagen aldrig kommer...

2 kommentarer:

  1. För det första så blir det aldrig ointressant när du bloggar. Jag tycker det är kul att läsa om precis allt jag, vardagssysslor som storartade tankar och allt däremellan. :)

    För det andra så är det helt rätt att göra det för din egen skull och inte ha dåligt samvete över lite bloggande!

    För det tredje, vad ÄR det där för en otroligt underbar krabat på bilden, jag blev nog också lite förälskad nu känner jag :)

    Kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha söta Emma! Det värmer :)
    Min nya käraste är ett bokstöd från Zuny! Finns på Hamngatan 10 :) Helcool tycker jag och den ska få bo i vårt gästrum som vi håller på att renovera, tillsammans med mina böcker!

    Kram på dig och ha en superrolig helg!

    SvaraRadera