söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Dagen började med Spa på Storhogna. Det var jag och min mamma, min syster samt min svägerska. Fjällblick hette behandlingen som jag tog och där ingick ansiktsmassage och färgning av fransar/ögonbryn. Härligt!
Mamma slog på stort och gjorde en Gör om mig, dvs både ansiktsbehandling och make-up. Vacker som en dag blev min älskade mor!
När vi "damer" var färdiga avslutade vi dagen på Storhogna med en väldigt god lunchbuffé tillsammans med barn och män.
Vilken dag, det här skulle jag lätt kunna vänja mig vid!
Förvandlingen tar sin början
Min älskade och vackraste moder
En glader Dante
Liksom en belåten Livan efter pannkakslunchen

TACK alla medbrottslingar för en lovely dag. Det här gör vi om, eller hur!










2 kommentarer:

  1. Superhärlig dag!
    Tack från modern som tyvärr snart måste sminka
    av sig....

    SvaraRadera
  2. Absolut fler gånger, tack! Kram svägerskan

    SvaraRadera