onsdag 16 mars 2011

Här har du mitt, vilket är ditt?

Hade en rolig konversation med min man, syster & svåger för ett tag sedan. Syrran berättade vem hennes frikort var och min svåger tänkte ta en av de kvinnliga dansarna i Let´s dance som frikort. Fast syrran tyckte inte det för "hon var för ful"..!

Frikort är en person man väljer som det är okej att man är intim med (det räknas inte som otrohet) och saken är den att detta frikort ska vara så gott som ouppnåeligt. Oddsen ska liksom inte vara så goda att man någonsin får chansen att vara intim med personen/frikortet i fråga..

Jag har funderat över den här viktiga frågan och har nu Äntligen kommit fram till vem som är mitt frikort! Gerard Butler osar MAN!
Så, vem är ditt?!

8 kommentarer:

  1. Eller hur!!! Dregglar och konstaterar att Gerard är mitt frikort med..... :) Ska vi leta upp honom? ;)

    SvaraRadera
  2. Min är definitivt Jenna Jameson, fast jag tror knappt jag behöver henne som frikort då Lolle säkert skulle tänka sig vara med ;)

    SvaraRadera
  3. Trodde det var Jens på fotot först!
    Du har kommit bra nära....
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Ja du Emma, vi kanske ska göra det ;)
    Jenna Jameson...hmmm. Ser henne inte framför mig men det blir säkert jättebra, speciellt när Lolle oxå kan va med :)
    Kanske Gerard o Jens är lite lik varandra...Karlar blir ju bara snyggare med åren och det stämmer på Jens!
    Kul att ni har frikort ni med!! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Syrra han samma frikort som du:) han är riktigt läcker faktiskt.

    SvaraRadera
  6. Oj då blev lite fel i rättstavningsprogrammet tror jag:)
    "Syrran har samma frikort som du" ska det stå

    SvaraRadera
  7. Jaha, Charlotte oxå! I give up, henne kan jag bara inte slå ;)
    Nä men det säger en del om min smak på frikort, den är bra alltså!!
    Men du´rå Josse? obs.Spiderman gills inte! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. BygglovsMatte kanske;)

    SvaraRadera