måndag 8 november 2010

OBS!

när jag skrev om alla paraplydrinkar jag kommer dricka på vår Greklandsresa i förra inlägget menade jag ju givetvis hälsosamma alkoholfria paraplydrinkar


för det här blir helt & fullt en hälsoresa! Kan vara bra för Jens att veta. Så du inte tror nåt annat menar jag...
Vi kommer att bo drygt 2 mil utanför Rhodos stad i en liten by som heter Afandou mitt bland citron & aprikoslundar och med 0 meter till havet (undrar hur det ska gå, kan bli rätt blött).
Hur som helst- på med gurkorna!

3 kommentarer:

  1. Vi ska oxå till Afandou i maj. Mythos beach hette hotellet. Vart ska ni bo?
    Kram och hälsa familjen!
    Helen Lindström

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt Helen, där ska vi oxå bo! Då måste vi vara där samma vecka om ni åker från Ö-sund liksom oss? Tror vi åker den 25 maj och hemma 1 juni om jag inte minns fel... Verkar vara ett fräscht hotell, nybyggt tror jag!
    kram :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är då vi åker:) Vad kul! Du åker med släkten såg jag. Ser ut att vara riktigt fint hotell! Då syns vi vid poolen med en paraplydrink i handen;)) Kram

    SvaraRadera