måndag 8 november 2010

Planering

är Inte min starka sida precis. Vissa skulle säkert tycka annorlunda men eftersom jag jämför mig själv med mannen av planering- aka min man, så tycker jag att jag är ganska kass!

Men här är lite planer för de sista månaderna av 2010:

1. Jobba en hel (1) vecka utan VAB (vård av sjuka barn)!!!

2. Äta nyttigare (skippa pannkaka, vitt bröd och annat som bara lägger sig som en deg runt midjan)

3. Börja simma på onsdagarna. Och röra mig mer rent allmänt.

4. Handla julklappar I TID: Och eftersom jag och mannen i mitt liv har bokat en weekend på hotell i metropolen Sundsvall sista helgen i november för att just kunna shoppa brallorna av oss borde inte detta vara omöjligt!

5. Fixa ett dunderkalas för min stora tjej som fyller 5 i december! Tänker discoprinsess-tema, egenhändigt gjorda väldigt kreativa tårtor och maskerad! Men vet redan nu att det blir tårtor från bageriet, eller hemmagjorda med fusk-köpe tårtbotten, fiskdamm som enda tema och helt enkelt ett ganska ordinärt barnkalas.... Varför ska man krångla till det?!

För 2011 är detta planerat (rätt bra med tanke på att det är Nästa år):

1. Resa till Grekland med mamma, syster och systerdotter i maj. Och det enda jag planerat att göra på den resan är att softa vid poolen! ....och dricka paraplydrinkar till frukost lunch middag....

2 kommentarer:

  1. Förlåt men fan att Lolle jobbar onsdagskvällar annars hade jag mer än gärna simmat med dig, hade vi kunnat peppa varandra :/ Grrrr
    Jaja får hoppas att han i framtiden jobbar dag :)

    SvaraRadera
  2. Meen Lolle då! Dum dag att jobba kväll på! Hoppas det förändras till 2011 ;) Vore super att peppa varann! Kraam!

    SvaraRadera