söndag 10 april 2011

Söndag igen...

Jag har ingen söndagsångest men fy bubblan vad fort helgen har gått!

Kan det bero på att jag somnade innan barnen i fredags? Jag var iallafall utsövd till lördagens tripp till IKEA ;) Och det var nog tur för vi spenderade cirkus sju timmar där! Var ju tvungna att handla upp tusenlapparna vi fick i samband med köksköpet och det var inte nån särskilt svår uppgift =)

Liv fick ett skrivbord och en massa annat hon ska ha i sitt nya rum och jag fick mitt nya skåp till vardagsrummet (som min älskade make prutade ned 1200 :-)! Vi hade lånat en minibuss och den fyllde vi till bristningsgränsen!


Barnen shoppade skor oxå. Båda behövde nya joggingskor men innan det var slut hade vi dessutom handlat nya regnstövlar till båda två, sandaler till Liv och basketskor till Dante.


På hemvägen var det två trötta hjältar som däckade i bilen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar