fredag 19 februari 2010

Glad...

över en jättefin födelsedag är jag! Trots att jag jobbade mest hela dagen så blev jag firad både på morgonen av Jens och barnen som köpt en jättemysig kofta till mig och på jobbet av mina kollegor! Dom överraskade med att både sjunga, ge mig presenter och en härlig ros! Det kom en massa fina hälsningar med posten oxå :)

Imorgon kommer det några fler hit och förgyller min dag, tur det när Jens är på domarkurs i staden hela dagen..!

Då Jens blir 30 om några månader har vi bestämt att fira oss gemensamt i mars då vi hyrt stuga i fjällen och det kan även tänkas bli ett grillkalas i sommar tillsammans med våra vänner!

Min egen 30-års present till mig själv är min och Josefins resa till London. Mama Mia musikal ska bokas och det är något jag verkligen längtar efter, jag som alltid velat gå på en riktig musikal men hittills aldrig gjort det!


Jag har världens bästa make som gör morgondagens smörgåstårta fast han själv inte kommer få njuta av den! Det är kärlek d ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar