tisdag 23 februari 2010

I en annan Värld

Att läsa en bra bok är som att befinna sig i en annan värld. En värld som kan vara spännande, rolig, hemsk eller sorglig.

En fängslande bok är en av de få saker som kan få mig att gå och lägga mig i tid om kvällarna (!) Vad den andra saken är tar vi en annan gång ;)

När jag kom hem från jobbet idag hade julklappen från min arbetsgivare kommit, äntligen!

Som jag längtat! Och du Honey- ikväll är det läsning som gäller!!


Den här sanna berättelsen ser jag med fasa fram emot, så här står det att läsa om den:

Efter operationen vaknade hon upp med en stor del av sina åtta senaste år utraderade ur minnet och mitt under läkningsprocessen, när hon absolut inte fick bli stressad, lämnade sambon henne.? och jag vill leva berättar hon om hur det är att bli lämnad, att leva med stora minnesluckor, att inte längre kunna klara sig själv, att vara beroende av sjukvården och att ha ett ständigt hot om tumörtillväxt vilande över sig.

2 kommentarer:

  1. Oj oj, den boken verkar vara hemsk men säkert givande och intressant också.

    Haha att ha en bra bok är ett av få bra lockbeten till sänggående i tid ja! Känner igen mig precis i vad du skriver om det ;) hihi

    Ha det bra i den andra världen!

    SvaraRadera
  2. Ååååå ja det ska jag ha! En stör ej skylt på dörrn får det bli med ;) Kram!

    SvaraRadera