onsdag 3 februari 2010

Jag har blivit nominerad med en Award av Diana





Med glädje skickar jag awarden vidare!


Så här gör du som blir nominerad:

1. Kopiera awarden på din blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden

3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv

4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till

5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


Sju mer eller mindre intressanta fakta om mig:


1. Jag kan bara blinka med höger ögonlock, ej det vänstra (förutom när jag blundar då)

2. Mitt mellannamn är Rut, något jag skämdes över oerhört mycket förut. Idag är jag stolt över att få min mormors namn och skulle mycket väl kunna döpa en dotter till det!

3. Jag är en sladdis och en överraskning, dvs ej särskilt planerad av mina föräldrar..

4. I hemlighet brukar jag titta på Paradise hotell. Skönt att det är slut för säsongen så att jag slipper allt hemlighetsmakeri!

5. Jag har varit härjedalsmästarinna i pingis.

6. Jag har ett eldmärke ovanför vänstra bröstet som folk brukar tro är ett sugmärke.

7. Mitt drömyrke är författare och en dag hoppas jag att jag kommer att skriva en bok!


Dessa bloggar nominerar jag vidare: Linda, Hanna, Lina J, Lina, Annika, Emma och Linda A.

1 kommentar:

  1. Haha jag älskar att höra vad folk har för skämmiga TV-program som dom gillar :) Som man inte riktigt kan stå för :) Jag älskade Big Brother, trots att jag mest njöt av att tycka det var vidrigt....egentligen liksom... :)

    SvaraRadera