söndag 7 mars 2010

Källarfunderingar

Vi har en trapp ner till vår källare, ovanligt va!

Denna trapp, eller rättare sagt väggarna, är riktigt riktigt trista så vi (alltså jag) kom på att vi ska ha en fototapet på ena väggen.

Letar febrilt efter en fototapet som bestod av elledningar/kraftledningar/telefonledningar...ja ledningar av nåt slag i svart-vitt som jag tror skulle vara snyggt där. Men hittar inga. Dessa fanns överallt förut! Nån som vet om de säljs någonstans?

Annars blir det ett mer romantiskt tema och det vet jag inte om jag är så värst sugen på i trappen...

eller kanske den här?

men som sagt, jag vill helst ha ledningar!

2 kommentarer:

  1. http://www.tapetshopen.se/dm-photo-dm3121-p-2301-c-254.aspx

    SvaraRadera
  2. Tack Sutta! Jättefin! Tyvärr lite för låg men kan ev rita av den... Kram!

    SvaraRadera