fredag 19 mars 2010

Ursäkta...

min bloggtorka!
Den här veckan har jag varit så trött varje kväll och enda anledningen till att jag orkar blogga nu är att jag fick en eftermiddagslur av min älskade familj idag!
Annars har dagarna börjat halv sex. Bussen går kvart över sex. Sju är jag på jobbet. Klockan tre åker man hemåt för att hämta barnen fyra.
Sedan har jag haft besök av en gammal god vän som varit här på "hemligt uppdrag" och bott hos oss i veckan! Trevligt trevligt :))
Idag fick jag vabba med Liv. Hon har haft en blåsa över handen i snart 2 veckor. Den har nu spruckit och det ser ganska otäckt ut, precis som ett brännsår! Vi var till läkaren idag och tydligen kan det vara streptokocker i såret så hon äter nu penicellin. Hoppas det stämmer så det inte är nåt annat skit. Prover skickades till labb så vi får väl se till veckan.
Nä nu ska jag umgås med min älskade make!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar