måndag 1 mars 2010

På TV

Familjen annorlunda kan jag bara inte missa! Tänk att ha mellan åtta-elva barn att hålla koll på! Jag som blir svettig av våra två under stressiga situationer! Det är beundransvärt, att dom orkar!
Självklart tar de äldre syskonen mer ansvar men jag vet inte om jag tycker att det är helt ok. Jättebra att barn får lära sig att ta ansvar men ansvaret som läggs på storasyskon i en stor barnaskara är inte alltid hel normal. Tycker jag alltså! Finns säkert många som tycker annat.

Imorgon sticker jag iväg med jobbet på planeringsdagar vid kusten. Återkommer onsdag kväll, förhoppningsvis pigg nog att blogga :)

Ta hand om er så länge alla mina omkring 14 läsare! Bye Bye!

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Ja, det är Holmin som tagit kortet på oss. Han är så himla duktig tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Såg du mig och Hilding på tv:n då? Vi syntes i en sekund typ, så det är lättare att se om man kollar avsnittet på tv4 play och pausar=)

    SvaraRadera
  3. Nu har även jag hittat hit igen!! :)
    *krama*

    SvaraRadera
  4. 14 läsare och 4 kommentarer, de är bra de. Jag har ca 100 besökare varje dag i snitt men väldigt få kommentarer.

    SvaraRadera