söndag 13 september 2009

Bloggtorka

som ni kanske märker...
Just nu fokuserar jag bara på att orka ta hand om familj och hem. Ska bli roligt att börja på det nya jobbet imorgon men jag vet med mig att jag kommer vara dödstrött den närmaste veckan eftersom det blir mycket nytt att ta in!
Det var skönt att åka hem till Vemdalen på en snabbvisit igår iallafall. Fick träffa min kära Josefin och hennes yngste son Ludvig, vilken liten goding han är! Handlade lite reagrejer, gofika och pruttlera på VDLN. Jens hade dömning hela helgen så han fick snällt stanna hemma. Jag och barnen gick och såg honom döma i eftermiddags, han är en riktig läckerbit i sin domar outfit!
Jag kommer skriva lite om Turkietresan OCH Bröllopet såklart så snart jag orkar. Just nu får allt vänta lite i brist på inspiration.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar