onsdag 9 februari 2011

Change of mind...

Två timmar tog det så hade vi valt både kakel och tapet till köket!

Men det blev inte alls som vi hade tänkt oss...
Det blev mycket bättre faktiskt!

Tapeten från Sandberg som jag skrev om igår var inte alls lika fin i verkligheten. Den var trist och såg mest ut som en urtvättad kökshandduk :(

Istället hittade vi den här som jag tror det får bli:


och den här (Plain stripes, Boråstapeter) är faktiskt mycket finare i verkligheten än på bild!

Kaklet vi hade sett framför oss och som skulle vara grått, typ mörk granit, blev istället vitt. Detta eftersom vi ska ha en grå bänkskiva samt att det vita kaklet helt enkelt bet sig fast i mig, och ville inte släppa taget.. Urläckert enligt min mening!

Jens blev nog mest förvirrad över mina ändrade planer men han tog det som en man- han lät mig bestämma helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Ska bli så kul att se, låter iallafall riktigt snyggt. Kikade på köksluckorna också, jättefina. Men visst behöver ni inte handtag då? Efter jag såg domköksluckorna vart vi lite sugna på dom till vår tvättstuga :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe ja just DET manliga beteendet är mycket bra. ;)

    SvaraRadera
  3. Precis Emilie, inga handtag behövs!
    Ha ha, visst är det Emma :))

    KRAM på er!

    SvaraRadera