tisdag 22 februari 2011

Nu har jag spenderat den sista 1,5 timmen med att skruva ihop en ikea kökslåda. EN låda! Så nu vet jag att jag kan och sparar resten till Jens ;)
Nä, ikväll blir det mer skruvande. Det är alltid roligare när vi arbetar tillsammans. Passar på att tvätta och sukta ut till finvädret just nu istället.

Imorgon hoppas jag att jag tar mig iväg till jobbet. Känner mig bättre nu, det finns hopp om livet ändå! Tänk att när det är som svartast, när jag ligger där, nästan i botten av hålet, så är allt mörkt. Då vill jag bara dra täcket över huvudet och slippa se, känna, tänka... Men nu har jag haft min tid under täcket. Och jag hoppas att det dröjer länge till nästa gång! Helst att det aldrig händer igen men det är väl önsketänkande.

Kram på Er och Hej du ljusa tid!

2 kommentarer: