tisdag 8 februari 2011

Köksplaner

Åååå vad jag tycker det är svårt att planera köket!
Alltså själva köksplaneringen är ju klar, hur skåp och allt ska stå men svårigheten är att matcha ihop allt i slutet..

Imorgon ska jag försöka orka mig iväg till staden för att välja kakel med min älskade gubbe. Vi vet ungefär vad vi vill ha och tycker rätt lika om inredning så det lär nog gå bra att hitta ett kakel vi gillar.

Men så ska vi ju ha lite tapet med. Och den bör helst fungera med kaklet samt med bänkskivan och resterande delar...

Ikväll hittade jag i vart fall en tapet som jag verkligen gillade. Eftersom resten av huset i stort sett går i vitt och vi har öppen planlösning måste tapeten i köket passa med det andra men samtidigt är jag lite trött på allt det vita i vårt hem...

Ja ja, babbel babbel, här är tapeten jag fallit för iallafall:



Sandberg tapet Ranold (bild från designonline.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar