torsdag 13 augusti 2009

Hösten kallar.

Och det känns verkligen Höstlikt ute, brrrrr.... Jag vet inte om jag riktigt accepterar det.
Hade det inte varit för att vi har Turkiet att längta till hade jag bett Hösten att ta sig i...........och krypa tillbaka dit den kom ifrån några veckor till!
Fast det känns helt okej för jag vet att jag lurar den nu, ha ha! Jag ska minsann få en solbränna innan jag villigt accepterar att Hösten är här ;)
Om jag ska erkänna är det ju lite mysigt att kura in sig i värmen, under duntäcket med en massa levande ljus och goda mustiga grytor, Allt på samma gång givetvis!
Och shopping är inte helt fel det heller. Titta vad jag har klickat hem! Den är till Mig och ska få en given plats i vår nya säng som vi beställt =) Man kan inte annat än älska den <3

Hennes & Mauritz fiskbensmönstrade nalle

1 kommentar:

  1. Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att Tant dratt i gång första tävlingen på länge..en tävling där du har chans att vinna ett presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik!

    http://uj76.blogspot.com/2009/08/tant-lottar-ut-ett-presentkort.html

    Kika gärna in =)

    SvaraRadera