lördag 1 augusti 2009

Min första bebis!


Liv med sin gudmor Josefin.
Eller fadder som det kallas nuförtiden..men jag gillar gudmor bättre!
Idag har jag köpt en lillasyster till Liv & Dante i brist på riktig vara (eller en substitubebis åt mig själv??) Hon kostade 15 :- på Linda och Sussis loppis. Lillasyster har funnits med i släkten sedan Liv var nyfödd så jag kände att hon måste få stanna kvar i vår släkt. Hennes namn är Alva Ingrid (Liv har bestämt namn)och hon är såå snäll!
Liv & Dante matar henne och syttar henne för fullt och vi har klätt henne i några av Livs kläder i stl 62.
Bilder på lillasyster Alva kommer senare :)
Om ett par timmar drar jag och barnen (mina tre barn) till momma i Vemdalen. Liv fick välja mellan att åka karuseller i stan eller hälsa på momma och ni förstår säkert vad hon valde :)
Så nu ska momma få träffa sitt nyaste barnbarn Alva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar