fredag 21 augusti 2009

Okidoki, nu är det nära...

Typiskt nog har jag blivit sämre i förkylningen. Halsen svider och febern kommer och går...
Men huvudsaken att barnen mår bättre så ska nog jag kurera mig med en stadig bacardi apple drink när vi kommer fram till Side imorgon kväll :))
Inte för att skryta eller på något sätt göra er avundsjuka men här kommer vi spendera de närmaste två veckorna:


Det lär knappast bli något bloggande förrän vi är hemma igen. Och kära vänner, den 1 september får ni gärna tänka en extra gång på oss där vi står i solnedgången!!
Love/Erica
























4 kommentarer:

  1. Ja,där har min syster nyss varit oxå! Helt underbart säger hon. Skickar lyckönskningar redan nu till ER!!
    Kramar Gunilla

    SvaraRadera
  2. Nädå, man blir ju inge avundsjuk alls när man ser dom där bilderna.. Jag ska absolut tänka en extra gång på er å önskar er all lycka i framtiden!:) Många kramar å lyckönskningar från Karin.P

    SvaraRadera
  3. Ha det helt underbart och jag ska tänka på er, under er stora dag :)) Kram och lycka till, nu och för alltid :)

    SvaraRadera
  4. Grattis för nu är de klart :-)) Nu väntar vi bara på bilder....

    SvaraRadera