onsdag 27 januari 2010

10 händelserika år!

1999: Jag tar studenten och mister en person som stått mig allra närmast under de sista tre åren.

2000: Jag flyttar till Spanien och har en kort karriär som au-pair i Fuengirola. Flyttar till Östersund. Slutar en relation och slickar såren i Turkiet.

2001: Börjar året med backpacking i Thailand med ett tjejgäng. Jag träffar mannen i mitt liv! Fast trög som jag är förstår jag inte det riktigt ännu...

2002: Tillbringar några veckor i Turkiet, funderar på att jobba där och får jobb på en restaurang men drar istället till England med en kompis. Söker arbete i en månad men kärlek och skola drar mig hemåt.

2003: Jag går igenom en hemsk depression som slutar på psykakuten. Efter en resa till Bulgarien med min kärlek hittar jag slutligen lite fotfäste i livet när jag börjar läsa till socionom under hösten.

2004: Jag och min kärlek förlovar oss den 14 oktober! Under februari månad blir vi med barn :)

2005: Liv Engla Molly kommer till världen med en del svårigheter men visar sig vara en envis kämpe!

2006: Vi köper hus och flyttar från Frösön.

2007: En lite överraskning i form av en Dante Jens Marius dyker upp !

2008: Vi går igenom en 7 års kris som vi går ur starkare än någonsin!

2009: Jag tar min socionomexamen. Mannen i mitt liv och jag gifter oss i Side, Turkiet den 1 september! Jag får mitt första "riktiga" arbete som jobbcoach på Arbetsförmedlingen.

Oj oj oj! Undrar vad de närmaste 10 åren har att erbjuda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar