fredag 1 januari 2010

Nytt år - Nya möjligheter!

2010. Gäller bara att lära sig skriva det, lika svårt varje nytt år!
Vad ser jag fram emot under år 2010?
Numero uno på listan måste vara Londonweekenden som jag och min bästaste Josefin planerar att göra i slutet av augusti! Då ska vi ÄNTLIGEN hälsa på vår Anna-Karin som "bara" bott i England sedan 2002. Eftersom vi väntat barn och ammat om vartannat de sista åren har resan skjutits på framtiden men nu ska det bli. Och vad passar inte bättre när vi ska fira oss 30 + 30 + 30 åringar än att göra London!

Eftersom både jag och älsklingen blir 30 vill vi hitta på något tillsammans som gemensam 30-årspresent och en weekendresa till Stockholm för att se musikalen Grease är nåt vi har på önskelistan!

OCH min första betalda semester, ever! 6 veckor betald semester, helt sjukt va underbart det ska bli! Som fd student är jag van att slita arslet av mig varje sommar men det är det slut på nu!

Något som känns kul att det äntligen blir av men samtidigt jobbigt att behöva göra är att måla om vårt hus! Så vi vet ju vad jag kommer ägna mig åt på min semester ;) Skönt att vi bara har enplans iallafall...

Sedan finns det funderingar på en resa mot slutet av nästa år. Gärna till Vietnam! Bara att sitta och spåna på hur, vart och när är ju halva nöjet tycker jag och vi har lång tid att spåna på det!

Mycket av funderingarna och drömmarna handlar om renovering och när gästrummet är klart vore det roligt att bygga ut köket. Jag säger bara: Pappa! Visst kommer du?!

Vad mer?

Det bästa av allt är min helt fantastiska familj som jag är så stolt över! Att få spendera dagar ihop och hitta på saker som barnen tycker om är det bästa av allt så även om det inte blir någon "resa bort semester" i sommar så ska vi hitta på roliga saker i närområdet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar