tisdag 26 januari 2010

Bomull i huvudet...

Kanske vore en bra idé?! Blivit dunderförkyld i samband med min jobbstart :(

Lilleman är också dålig men börjar bli bättre. Tur det för jag kan inte vabba efter all min sjukfrånvaro.
Idag fick farfar ställa upp och komma hit på morgonen så att jag och Jens kunde arbeta. Tur att vi har honom! Jens kunde komma hem till ett och avlösa faffa som inte var kry han heller.
Och jag har jag fått lite bättre koll på vad jag ska göra efter att ha arbetat två dagar med rehabiliteringsbiten och en sak är säker: det kommer bli fullt upp, speciellt när jag även kommer ta Arbetsförmedlingens nya uppdrag- Nyanlända. Men det är ett utvecklande och stimulerande arbete, varje dag lär jag mig massor av nya saker och det känns väldigt roligt!

Jag på Af

Då: Jobbcoach

Numera: Arbetsförmedlare, lite blekare men lite mer på fötterna. Still happy!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du trivs på jobbet, Erica! Hoppas du blir fri förkylningen snart. Snygg scarf du har på bilden förresten :) Kram

    SvaraRadera