torsdag 30 juli 2009

Bebissjuk!

Ja jag har blivit drabbad av den farligt smittsamma bebissjukan! Helgen i Uppsala med de söta små liven Ville & Ludvig fick den biverkan på mig ;-) Men jag har bestämt mig, eller vi har bestämt oss, för att vänta. Vi ska njuta lite av det uns av frihet vi ändå har fått nu det sista året. Barnen sovar hela nätterna och leker bra tillsammans (det händer faktiskt) så att vi kan göra vuxna saker som att diska o hänga tvätt utan att behöva muta med kaksmulor eller russin under tiden.
Jag minns de värdefulla stunder man hade för sig själv förut, när man fick hänga tvätt i fred... Vad jag njöt!
Under tiden får jag gotta mig åt lite bilder på vår "senaste bebis"!







2 kommentarer:

  1. Åh vad söt han är=) Och liv också är toksöt, men de har ju att brås på=)
    Tänk att vi snart åker till Turkey!! Fatta vad nice!! Åh och ni ska gifta er...kan du inte skriva lite om planeringen?? Klänning? har du hittat någon? Blommor? Är ju så nyfiken...

    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Merhaba! Tack gulliga du :)
    Ja nu är det inte länge kvar! UNDERBART!!
    Vad gäller giftermålet så har vi knappt planerat något alls faktiskt. Vi har ju några dagar på oss där innan vi gifter oss så då ska vi hitta en fin plats, en bra frisör och manikyrist, blommor som sagt (ej tänkt på det så tack för att du påminde mig!)
    Men klänning har jag hittat, två stycken tom som jag har att välja emellan. Och Jens å barnens kläder är oxå klara.
    Vet du. Jag har inte ens köpt en vigselring än...! Snacka om helt oplanerat! Men tanken är en enkel men fin bröllopsceremoni och sedan en god middag på restaurang efterförljd av en utekväll med min syster + man, min man och min bror! Kan inte du maila mig ditt mobilnr på ericahallstroem@hotmail.com så kan jag kontakta dig när vi kommit ner? Så kan vi ses nån dag! /Erica

    SvaraRadera