onsdag 15 juli 2009

Ny dag = Nya möjligheter

Vad skönt att Dante äntligen blev frisk nog för att gå på dagis. Och jag har fått jobba! Man blir ju som lite less när man varit inne i flera dagar...både mor & barn!
Det har varit en riktigt bra dag med trevliga Och tacksamma brukare = Me like ;)
Efter min not så hårda arbetsdag styrde jag bilen mot min arbetsintervju på Af. Det var den tuffaste intervju jag varit på hittills men det är kanske inte så konstigt med tanke på arbetsplatsen! Jag blev riktigt taggad att få jobbet så nu är det bara att hålla tummarna för att jag knockade dem med min charm och såklart även med min kompetens ;)
Jag har en professionell sida inom mig, även om skenet kan bedra.







2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig att du får jobbet!!
    Ha en fortsatt trevlig å förhoppningsvis kry sommar!:) Kramar till er alla från Karin.P

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha :) Har redan fått besked och fick det tyvärr inte..:p Men men det var väl inte det rätta helt enkelt! Kram Erica!

    SvaraRadera