måndag 20 juli 2009

Otippat!

Att jag tänker på inredning när jag borde tänka på en massa annat. Typ vårt snart förestående bröllop.

Kvar på fixa-listan:


  • Vigselring (fortfarande ingen aning om vad jag vill ha för någon..)


  • Viktminskning (kanske - 1kg)


  • Kläder till brudgummen (men väntar på ett stoort klädpaket från Ellos)


  • Frisyr till bröllopet (vilken slags frisyr och vem ska göra den?)


  • Sminkning till bröllopet (av vem och hur?)


  • Fotograf (vem ska vi anförtro det?)
Men jag har däremot hittat fler fina tapeter:




&

2 kommentarer:

  1. Vilket datum är det dags för bröllopet? Känner att jag har dålig koll just nu, har lite svårt att fokusera på annat än den lilla skrutten i min mage. ;) Hoppas ni har en härlig helg! *kram*

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med bröllop :-) 1 kg kvar de fixar du ju!! Men ni gifter väl er utomlands? Så är de ju inte så lätt att veta vem som ska fixa frisyr o smink mm.
    Ha de gött!!

    SvaraRadera