måndag 1 juni 2009

Lurad!

Kan ju inte hålla mig ända till torsdag inte...!
Måste ju bara berätta om Morsdag igår! Blev så överraskad när jag efter min sköna sovmorgon klev upp till frukostbordet och fann ett paket!
Jens har ju alltid sagt att Morsdag ska firas av barnen. Eftersom våra barn ännu inte har lärt sig vilken dag på året Morsdag infaller så har jag heller aldrig väntat mig att bli firad...
Blev först lycklig när Liv kom springande till mig i sängen med ett brev hon skrivit: "Mamma är snäll. Pappa är dum." stod det i brevet berättade hon. (Jag blev inte lycklig för att hon tyckte att pappa var dum utan för att hon skrev att jag var snäll...)
Att jag dessutom skulle få en present, va! Min älskling hade lagt på minnet att jag suktade efter ett smycke från Swarovski (men som jag helt avfärdat att drömma vidare om då det var alldeles för dyrt) och det smycket fick jag alltså :-) !!

3 kommentarer:

  1. Vaför skulle du vänta ända till Torsdag??
    Kan vi få se en bild på smycket??
    Jag fick en urtvättad syltburk med vissna maskrosor i av Robin, men de är väl tanken som räknas??

    SvaraRadera
  2. Gött att bli firad helt oväntat! Det verkar som att både mamman och pappan är snälla då egentligen :D

    SvaraRadera
  3. Diana: Ja visst kan jag ta en bild på mitt fina smyckte! Vissna maskrosor kan vara ack så vackra när man vet att de kommer från hjärtat :) Jag har fullt upp med att få min examen och om drygt en timme ska jag få domen! Bloggar ikväll om jag orkar, annars blir det på torsdag ;) Kram E
    Emma: Ja det är då det är som roligast, när man blir överraskad! Ja vi är nog ganska snälla som föräldrar båda två :) Kram E

    SvaraRadera