söndag 7 juni 2009

Nya tag gäller fr.o.m den 8 juni-09!

Nu måste jag skärpa mig! Att jag aldrig ska kunna hålla mig till mina planer mer än max två veckor! Bröllopet börjar närma sig med stormsteg och jag MÅSTE komma i min bröllopsklänning!!!
Så fr.o.m NU gäller stenhård GI. Så nu vet alla det. Erica äter inga som helst, noll, cero, absolut inga kolhydrater alls! Så bjud mig Aldrig på en macka, snälla!
Mitt mål är att gå ner 10 kg till den 1 september. Tror Ni jag kan lyckas med det? Jag Måste tro det iallafall!

2 kommentarer:

  1. Är du hård så är det nog inga problen. Jag börjar oxå med hårda tag idag med gi.

    SvaraRadera
  2. Ja man måste bestämma sig och köra fullt ut på det! Ska vara hård nu i 30 dagar. Sedan får jag se om jag vågar äta nån kolhydrat igen ;)
    Lycka till du! Kram Erica

    SvaraRadera