lördag 9 maj 2009

A Break.

Behöver jag nu. Trött på ordet integration. Analys och metod, bla bla bla!
Funderar på middag. Kanske lyxa till det i min ensamhet med lite Kina?
Lunchen bestod av *uppvärmd på stekplattan* stekt falukorv med vit fiber pasta, körsbärstomater och brieost.
Godare än det kanske låter...
Nu har jag suttit med näsan i böckerna och blicken på dataskärmen typ hela dagen.
Känner för ett break men har egentligen inte tid för ett.
Men det är inte synd om mig. Har helt mig själv att skylla att jag sitter med kniven mot strupen just nu. Skönt att studietiden snart är över för jag är enormt less på att plugga nu.
Nä ge mig ett jobb så att jag kan få en fritid!

1 kommentar:

  1. Jag är så impad av er som pluggar, jag skulle inte få till nåt. Ni är jätteduktig. Och ni Hallströms syskon är ju lite så där små smarta.....så jag tror du fixar de här galant. Tiden går så fort så snart är du klar.
    Plugga på, hej o hå!
    Ha de bra

    SvaraRadera