måndag 18 maj 2009

Vin på en måndag?

Jamen visst, varför inte?! Efter en vab-dag med våra så gott som friska barn tycker jag att jag förtjänar ett glas rött! Ha, ha vi borde gjort som vi snackade om igår Linda...Våra män kunde gott ha stannat hemma och vabbat sina kvinnor, Vård Av Bakis (fru)!!! Då hade vi kunnat fortsätta med vinsörplandet som kom igång så himla bra igår kväll!

Ja, ja...snoriga barn är inte så illa det heller ;)

Med min blogg o gott Umbala mår jag som en prins(essa)! Men dagen har inte vart dålig, inte alls. Det är bara det att den har varit ganska hektisk. Det första Dante sa när han slog upp sina bruna imorse var Coco. Kärleken till kusinen är enorm, ett slags syskonkärlek, liksom en mix mellan ljuva goa mysstunder och häftiga gräl, från pussar till knuffar! Hur som haver så åkte vi upp till lilla c. Där blev det uppstekt pannkaka och hårklippning! Liv blev så söt i sin korta page, Tack Linda :) Dante vägrade saxen så han sparar vi tills vi har nya krafter! Kanske det blir farbror K som får äran att ansa hans blonda barr!

Imorgon väntar min andra intervju angående det första arbetet jag var på intervju till....Dåligt förklarat, jag vet. Skyller på trötthet + vin! Hade lagt jobbet åt sidan efter ett mail om att jag inte "gick vidare" till andra intervjun. Fick dock ett samtal från Proffice idag att jag Nu skulle på en andra intervju! Kan ju bli spännande. Det är kul med intervjuer.

Nej nu ska jag massera min karl som har ont i axlarna... Good night!

2 kommentarer:

  1. Va du är snäll som masserar honom.
    Ett tips, ha inte vinglaset för nära datan. De hade jag, bredvid min splitternya bärbara. Och jag hade full koncentration på att inte vicka de, och vad gör jag.....jo vickar de så de skvätter upp på datan. Tur i oturen så va de bara 3 an som slutade funka. Och jag har ju en till 3:a. Men lite surt ändå.
    Jag har varit in o läst på en blogg om en tjej som gjort samma op. som mig, kan de vara nån släkt till dig? Tyckte jag kände igen Dante??
    Ha de bra, Go natt!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha...Ja den här datorn är van vid både det ena o det andra. Den har redan smakat martini o de tyckte den var helt ok, blev bara lite trög i tangenterna ;) Men ett glas räcker, det andra glaset ska man nog ställa nån annanstans!
    Ja Linda är min sambos svägerska. Alltså våra barns farbrors fru..!
    Det har fungerat jättebra för henne!
    Ha en bra dag! Kram E

    SvaraRadera