onsdag 13 maj 2009

S-U-C-K P-U-S-T

Äntligen har jag mailat iväg råmanuset till min handledare och jag hoppas bara att Masoud inte har alltför mycket att klanka ner på ;-)
Jag känner mig helt slut som artist. Började förmiddagen med en arbetsinterjvu på Östersunds kommun. Den gick bra men tyvärr behövde de inte personal förrän i slutet av juni. Jag vill ju jobba hela juni! Men man tager vad man haver..
Sedan blev det att sätta sig på skolan där visst alla hade bestämt sig för att skriva klart C-uppsatsen just idag! Har människor ingen framförhållning?! Trodde jag skulle vara sist kvar att lämna in den men tydligen inte ;-)
När klockan började närma sig två kände jag att nej, jag hinner inte det här! Så då fick jag ta en livlina och ringa efter hjälp. Tur vi har släkt o vänner som ställer upp sånna här gånger! Liv o Dante fick vara hos fammo å faffa i några timmar efter dagis. Inget de lider av direkt!...L & D alltså...
Ikväll blir det Grey´s Anatomy och imorgon ska jag bara vara. Städa ett hem som blivit ganska så oprioriterat under de senaste dagarna. Läsa Mama och Sköna hem. Äta middag med Linda o co. Underbart!

3 kommentarer:

  1. Vad bra du är vännen! Nu förtjänar du vekrligen lite vila! *kramar om*

    SvaraRadera
  2. Att vila lite har du väll gjort dig väl förtjänt av..Ses i morgon.... massor av kramar

    SvaraRadera
  3. :) Ja jag förtjänar nog en vilodag! Ska börja med att blogga lite ;) Kram på er godingar!

    SvaraRadera