lördag 16 maj 2009

Helgen.

Planerna för helgen löste sig av sig självt genom att Dante vaknade med feber i fredags. Så jag behövde aldrig välja och det kändes skönt.
Så igår blev det möte hos banken för diskuterande av nya lån. Här ska byggare bob fram! Dante o Liv fick som tur var hälsa på hos fammo under tiden. Efter det stannade jag hos fammo å faffa och pluggade. Jens fick ta ut vab.
Lördagen, som är idag ja, har vi typ inte gjort nåt...Lagat pannkaka, ritat, kollat på film. Hållit oss inne. Jens dömde fotboll i Sollefteå hela dagen och kom hem för en timme sedan. Precis i tid för att lägga barnen så att jag kunde ta en promenad o andas lite friskluft! Skönt innan man jäser fast i soffan framför Eurovision!
Känner att jag har försakat bloggen ett bra tag nu så jag bjuder på lite bilder från gårdagen. Busiga barn, mammans irish coffe (pappans vanliga kaffe) och vårt nyrenoverade lilla mini wc!

3 kommentarer:

  1. Härligt med nyrenoverat badrum, fint ser de ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det blev så bra! Men nu ser vårt badrom hemskt ut när man jämför...Så nu vill jag göra om det oxå!

    SvaraRadera