fredag 22 maj 2009

Lördag eller fredag ja!

Det blir alltid kaos i mitt huvud när det infaller röda dagar. Har trott det vart lördag hela dan idag så ungarna har fått godis :p
Ja, ja...nu får vi en bonusdag!
Vi är hos momma och har fullt upp med att hälsa på vänner o familj.
Rätt slut nu så det ska bli skönt att krypa ner i soffan o smutta på ett glas rött o knapra på en bit mörk choklad.
Fjärde dagen jag kör gi idag och det går superbra! Har kunnat stå emot många frestelser utan att lida allt för mycket ;)

3 kommentarer:

  1. Härligt att GI funkar för dig med! Det är ju det som är grejen, att inte behöva liiida, för då är det så lätt att ge upp. Ha en skön kväll och helg! Kram /Emma

    SvaraRadera
  2. Hörde bror din också körde Gi.....går de i släkten :-)
    Hoppas de går bra för dig, har du nåt mål?

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja man måste ju hitta nåt man kan tänka sig leva med resten av livet. Jag har valt en Jens :) ha ha, nä men gi tycker jag är helt överkomligt! Men har ätit gi-bröd som jag själv bakat och det borde jag inte göra under de 30 första dagarna så det ska jag sluta med! Kram på dig!
    Diana: Mitt mål är 15 kg. Plus minus ett par kg. Då är jag i min trivselvikt! Ja Nicke kör LCHF och Fredrik nåt liknande. Jag har svårt för allt det fettet så jag håller mig till gi. För kolhydrater vill jag kunna äta, så småningom! Så Ja, det går nog i släkten ;)Kram!

    SvaraRadera