fredag 8 maj 2009

En etta med kokvrå.

Här finner jag min lugna oas. Lång borta från hemmets alla "måsten". Tvätthögen som kallar. Dammet som kommer smygande efter listerna. Barn som ska hämtas, skjutsas, tvättas och pussas. Fast det där sista kommer jag sakna så det värker i mitt ensamma hjärta ikväll...
Men med en kopp ögonblink chokladdryck och låga bluestoner i bakgrunden ska den här helgen fyllas. Inte med rödvin som förra helgen utan med fyllda a-4 sidor. Inte en enda tabula rasa så lång ögat kan skåda ska återstå på söndag..I wish!

3 kommentarer:

  1. Lycka till vännen! Det kommer gå på något vis ska du se och är inte allt helt klart på måndag så är det inte världens undergång heller, du hinner ju det till veckan ändå! *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja,det kan man verkligen behöva i bland:

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar :) Måndag är nog inte dagen D men för min egen skull måste jag se det så just nu. Annars kommer det vara samma gamla visa till veckan..Men jag förstår vad du menar Lina. Finslipningen får jag göra senare ;)

    SvaraRadera