onsdag 20 maj 2009

Onsdagens planer:

1. Städa
2. Hänga tvätt
3. Plantera sallad, gräslök, dill och morötter i landet.
4. Baka bröd
5. Softa med dagens läsning där min bloggkompis Erica är med!
6. Hämta barnen på dagis.
7. Laga middag
8. Baka kladdkaka med barnen
9. Packa inför morgondagen
10. Promenad med Jecka (hoppas jag!)

Nyttigt bröd med rågsikt och solrosfrön

Dagens läsning

Middagen består av kycklingbröst fyllda med marinerade vitlöksklyftor, färska champinjoner, soltorkade tomater, bacon och fetaost. Mums!

Oj, om jag ska hinna allt jag planerat är det nog bäst jag slutar blogga nu...!

2 kommentarer:

  1. Tassar förbi o tipsar dig som tävlar/ tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en spännande tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/05/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    Presentkort på 500kr från en finfin barnbutik ligger i potten o väntar!

    Ha en finfin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. hihi, vad söt du är! snart hoppas jag vi även kan "titulera" semesterkompisar=)

    Hoppas du hade en toppendag!

    Kram

    SvaraRadera