söndag 3 maj 2009

Kalas.

Älsklingen fyller år imorgon. The big 29! Känns som sista "ungdomsåret" och detta år ska vi leva fullt ut =)
Vi är bara i början av vårt Nya liv tillsammans och jag är väldigt nyfiken på vår gemensamma framtid .
Kalaset med de närmaste vännerna o familjen som finns i samma by hålls alltså idag. Älsklingen har gjort smörgåstårta och jag har städat, skurat med ett svagt illamående. Bakis kallas det visst. Hade glömt hur det kändes och förstår inte hur det kan komma sig för så mycket drack jag inte igår. En tillfällighet antar jag.
När älsklingen är på dömning ska jag och Liv göra en citronmarängtårta. Aldrig gjort den förut så det ska bli spännande att se hur den blir ;)
Vid 17 kommer gästerna.
Imorgon har jag sistan veckan på mig innan uppsatsen ska lämnas in och godkännas av min handledare. Paniken strålar under ytan på mig och jag hoppas att det inte blir så att jag helt fryser fast i den till veckan.
Men idag ska vi njuta av goa vänner och mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar