tisdag 5 maj 2009

Tidsoptimisten rapporterar.

Så då var min sista intervju avklarad. Bara resten kvar. Ja, jag pratar om min s-a-b-l-a uppsats...
Hur kan jag vara så odisciplinerad att jag sparar typ allt till sista veckan. Spricker en sak så spricker allt! Hade tänkt bli klar med intervjuerna förra veckan men nu blev det som det blev.
Kalaset för Jens i söndags gick bra. Till en början. På slutet blev det rätt dramatiskt när lilla C plötsligt fick feberkramper och akut åkte ambulans in till sjukhuset!
Som tur var vände det ganska fort åt rätt håll och hon är nu hemma igen. Lilla hjärtat, vad rädd man blir! Du får aldrig mer skrämma oss sådär igen vår älskade lilla c!
Lite bilder från söndagens kalas, innan dramat:


5 kommentarer:

  1. Ta ett djupt andetag vännen, det här fixar du! Tänk på att du dessutom inte behöver ha alla detaljer klara utan bara det stora hela. Försök få ner allt du vill få med och finslipa det sedan i lugn och ro sen. *skickar en styrkekram*

    SvaraRadera
  2. Okej, ska prova det....! Tack för ditt stöd vännen! Lite lunch nu så fixar sig resten :) Kram på dig med!

    SvaraRadera
  3. Det där fixar du!! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Tack för ditt stöd Gunilla :) Kram

    SvaraRadera
  5. Tack gulliga du för hjälpen i söndags, det var skönt att du kom upp. Hoppas hon inte skrämmer sin mamma heller något mer.

    SvaraRadera