söndag 10 maj 2009

Home sweet...

home! Vid tre kom familjen och hämtade mig. Jens fick leka rörmokare och laga ett läckage i köket. Jag o barnen höll oss ute vid lekplatsen på gården. Ja förutom Liv då som sprang upp o ner i trapphuset hela tiden. Mamma, jag måste kissa! Mamma, jag glömde bajsa! Mamma, jag måste tvätta mig, glömde ju det! Tillslut erkände hon att det var dörröppnaren (den stora knappen man trycker på så att dörren öppnas automatiskt...) som hon ville trycka på! Inte lätt att stå emot sånna moderniteter när man kommer från landet :)
Efter att jag lämnat nyckeln hos min exsvåger styrde vi kosan mot McDonken där barnen fick en varsin Sundae att äta i bilen. Hungriga mamman tryckte i sig en wrap för att klara den låånga resan hem... Men var inget synd om mig för älsklingen bjöd på tacopaj till middag! Yummie!!!
Måste säga att jag är mer än nöjd med min plugghelg. Trots att jag försov mig igår eftermiddag så att jag var tvungen att skippa Kina så kom jag ikapp. Seventheen pages babe! Bara några enstaka kvar alltså,,,mummel mummel......räknar på fingrarna.....

1 kommentar: