fredag 13 februari 2009

Björkarnas stad i vinterskrud


Så sitter jag äntligen här på det mysiga hotellet vid älven! Resan gick bra, fint väder hela vägen och inga djur vid vägkanterna ;) Var ju lite orolig eftersom det är fredag den 13e men än så länge har vi överlevt! Och vad råkade jag inte lägga mina ögon på när vi gick en snabb runda på stan om inte mitt kakfat! Lycka! De hade bara kvar ett vitt, ett svart och ett i orange. Jag som hade bestämt mig för det vita började självklart vela mellan det orangea och det svarta...Tillslut vann det svarta fatet som jag numera är lycklig ägare till =)

Min andra lyckliga stund idag var när jag kom in på Lagerhaus...mmmm.....kunde ha gått där läänge men som tur var gick parkeringstiden ut. Men jag ska dit imorgon Igen!

Jag låter som värsta shopaholicer´n men det blir lätt att saliven rinner till när man kommer från landsbygden till staden! Ordning och Reda fick det att rinna till lite mer. Men nu ska jag väl sluta blogga så det får rinna till "på riktigt"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar