måndag 16 februari 2009

Het!


När det är kallt så är det gott att värma sig med hett thé. Och några mackor slinker ner utav bara farten...Nu ska jag passa på att elda mycket ljus medan det fortfarande är smällkalla vintern! Köpte vita ljus på Lagerhaus och även en ny ljusbricka. Jag gillar verkligen mörkt trä, om någon lyckats undgå att märka det!
Barnen sover gott sedan halv åtta tiden och ingen har kräkts än så länge. Nyss sa Jens att han inte trodde Dante skulle kräkas nåt mer. Då fick han ta i trä. Farligt sånt där!
Annars händer det inte så mycket, tittar lite på Lipstick jungle men serien har inte fått mig fast riktigt, Sex and the city är och kommer alltid att vara bäst. Så är det bara. Såg som vanligt på Familjen annorlunda på tv 4. Bättre preventivmedel får man leta efter. "Om jag hade tio barn skulle jag hamna på psyket" sa jag till Jens. "Ja det skulle du" blev hans svar. Så är det nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar