måndag 16 februari 2009

Kräks...


Jaha, då var det vår tur att råka ut för årets kräksjukebidrag!
Dante gjorde en riktig kaskadspya på mig från en halvmeters avstånd. Stackarn.. Precis innan hade jag skrytit för Maggan över hur friska barnen hade hållit sig hela vintern o speciellt att vi inte hade haft någon magsjuka alls! Jag kommer ALDRIG mer skryta över mina friska barn!! Men men, bara det inte blir som ifjol då vi hade magsjuka säkert 7 ggr under vinterhalvåret :( Tillslut var jag så desperat att jag ringde kommunen för vattenprov men det blev aldrig av och sedan dess har det varit lugnt. Tills nu. Proppar i barnen Sempers magdroppar, Proviva, avslagen Coca-cola, you name it! Och mår såklart illa jag med. Hoppas det är inbillning. Blir ingen jumpa ikväll och det är jag lite besviken över. Har längtat så! Hoppas på spinning imorgon istället. Då blir det ännu en vecka med barnen hemma från dagis och jag får väl rymma till skolan om jag ska få gjort något överhuvudtaget på min c-uppsats..om jag nu håller mig frisk :/ ps. bilden togs endast några minuter innan kaskaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar