tisdag 10 februari 2009

Välkommen våren!











Vilken härlig dag! Nu börjar det bli fina vårvinter dagar och det känns inte alls lika deppigt längre.
Idag hade jag tänkt måla väggen i Liv o Dantes rum en gång till men Dante blev hemma från dagis. Han är så hostig så han kräks slem stackaren! Så det var bara storasyster som åkte på dagis imorse och mamma o Dante byggde med lego istället. Sedan blev det russinstund för D medan mamma skulle ta itu med disken.
Strax innan två gick jag och hämtade Liv med snow racern. Blev en tur på Ica för att handla makaroner och sedan hem till pappan o lillebror som överraskade med semlor som småtrollen fick äta till mellis!
Ikväll blir det spinning, hoppas jag orkar ge lite mer nu än förra veckan. Var på jumpan igår och det var lika roligt som vanligt men tyvärr hade jag ont i vänsterknäet så jag kunde inte ge allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar