onsdag 18 februari 2009

Bläää

Usch, jag har inte lust med någonting. Är så sjukt less på att vara hemma med sjuka barn som är uttråkade och griniga. På att tvätta nedspydda kläder och lakan. På att bli nedspydd. På att bara vänta på att själv börja spy. Kan inte ens koppla av när barnen sover, så fort de hostar till tror jag att det är en ny vända på gång! Tillråga på allt låste barnen in sig i vårt sovrum idag. Vi har inte någon nyckel där utan den gick i baklås när Liv smällde igen dörren. Som tur var så låg Jens därinne i sängen. Hittade en nyckel i källaren som passade men det gick ändå inte. Fick ta ut barnen i filtar genom sovrumsfönstret. Sedan fick Jens hoppa ut samma väg. Grannen ringde och frågade om vi hade nån slags övning. Hade vart lite komiskt om jag haft någon humor idag. Det har jag inte. Jens fick såga sönder dörren. Vi har ingen dörr längre. Jag är less över det med. Fast den var ful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar