onsdag 4 februari 2009

Kakmonstret



Jag har länge velat ha ett kakfat men har inte kunnat bestämt mig för vilken typ av kakfat jag vill ha. Vitt porslin är snyggt och håller i tiden rent stilmässigt men frågan är om det håller för barn?
Så nu har jag bestämt mig för ett Babell, det är snyggt och praktiskt (läs:hållbart)
Så nu kommer nästa fråga som jag ska klura på under nästkommande halvår: Vill jag ha ett vitt eller ett svart? Dessa finns även som miniatyrer till barnens lördagsgodis eller så kan man bygga på sitt eget kakfat så det blir x-tra large..dvs. plats för ännu mer kakor för kakmonstret!(Favoritsaker.se)

2 kommentarer:

  1. Du o jag verkar ha samma smak,superbra med andra ord...beställt den förra veckan , men den har inte kommit ännu...

    SvaraRadera
  2. Ha ha!!! Vilken färg tog du? Jag lutar mer åt det vita nu...men inte beställt ännu. Vi har BRA smak!

    SvaraRadera