onsdag 4 februari 2009

En helt vanlig kväll

Eftersom Jens har innebandy på onsdagar så lägger jag båda barnen.
Innan Bompa var slut, redan 18.45 började jag lägga Dante. Han börjar bli så stor och ville oxå sitta uppe med Liv å titta på Tv så jag fick locka med hans nya bok "I ett hus".
Efter det var det Livans tur att sova. Hon valde boken "Sjörövar Rakel och Kapten snorfinger". Efter bokläsning o en stunds kill på ryggen så somnade hon gott. Mamman med. Men som tur var vaknade jag innan 20 så jag hann se Arga snickaren på kanal 5. Men det var inte så där jättekul och inte ett dugg inspirerande. Jag undrar: är han snickare eller terapeut?
Efter det blev det den danska serien Sommer på Svt. Jag gillar danska serier. Vid 22 kom Jens hem så då fick han se på sporten. Jag vet- jag är så snäll och omtänksam!
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Imorgon är barnen på dagis så då ska jag passa på att...ja, städa o tvätta några maskiner för det är ju kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar