onsdag 11 februari 2009

Kyligt...











Den här dagen började bra med sovmorgon till tio, tack älskling! Dante sussade nästan ända till åtta men Liv vaknade av att hon var bajsnödig redan kvart över fem, thank god att det inte var min morgon..!
När mamman väl hade vaknat till liv blev det bus i sängen och sedan morgonmyste vi i nattlinnen och morgonrockar! (Ja även D hade nattlinne, han gillar att ha det,,)
En bitande kyla mötte mig redan på farstukvisten när jag skulle gå på dagens promenad. -15 är väl ändå inte så extremt kallt men luften var så torr och då känns det kallare.
Men det var en underbar promenad runt vår lilla by. Jag är glad att jag kom ihåg kameran i sista stund!
Till middag blev det spagettisallad med Jens nybakade och fortfarande ljumma foccacia, mums!
Mina tankar går till en speciell person som imorgon kommer ligga på operationsbordet. Tänker på dig vännen o sänder dig varma kramar! (Hade tänkt träffa dig innan du bar iväg men tiden sprang ifrån mig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar