söndag 1 februari 2009

Lax & gäster

Igår var Emilie och Lolle här med lilla G, som för övrigt inte är så liten längre... Det var jättetrevligt att få umgås med dom över ett glas vin och en jättegod lax från Norge till middag!
Jag provade att göra en god Cole slaw som jag fått recept på. Och resultatet blev gott men lite för blött. Inte lika underbart god som Lindas, men man ska ju inte jämföra sig med mästaren :) Lite mindre fil nästa gång kanske? Eller mer vitkål..?
Min dag började bra med sovmorgon. Baenen försökte väcka mig ett antal gånger. Har en minnesbild av Dante som hoppar på mig. När Jens skriker "fika" för kanske tredje gången rusar jag upp ur sängen, för annars vet jag att jag somnar om inom två sekunder!
Ikväll blir det 10-års kalas hos kusin E. Hoppas på nåt gott fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar