söndag 1 mars 2009

1 mars!

Tänk att det kan kännas så mycket bättre bara för att vi har fått en ny månad. Även om allt annat är sig likt med en massa snö så känns det ändå lite lättare. Våren är på väg och det spritter i kroppen (nja, men man kan ju önska iallafall!)
Måste bara säga att Malena Ernman som sjöng La Voix på melodifestivalen igår var helt enorm! Den låten ska jag lyssna på under mina promenader framöver!
Ikväll tog jag mig iväg på spinning, hade tänkt av det men så en kvart innan den började fick jag fart på fläsket :) Var roligt och det känns som att det går bättre nu, orkar t.o.m ta i så att jag svettas lite ;)
Annars har vi väl mest åkt bil idag. Dante sov från Vemdalen till Lillänge, där vi passade på att storhandla på Coop. Sedan fick vi muta barnen med vindruvor och äpple sista biten hem för då var de less.
Imorgon ska vi ha lunch vi som var mammalediga tillsammans 2007. Var alldeles för länge sedan sist så det känns jättekul! Våra "snart 2 åringar" får chans att busa lite med varandra!
Lite bilder från helgen som utlovat:
Bus hos momma
Världens gladaste Tyra
& vår säkra bilförare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar