torsdag 12 mars 2009

Fortfarande typiskt.

Jaha, fortfarande sjuk. Mår nästan sämre än igår. Vill egentligen inte blogga för jag känner mig så negativ. Vi som skulle till syrran i helgen och åka på en skotertur. Titta på Melodifestivalsfinalen och mysa. Men men...kanske jag mår tipp topp imorgon? Annars åker vi på lördag! Så vad är positivt i mitt liv just nu (är bra att omfokusera sånna här gånger)?
  • Jens var på sin andra arbetsintervju för samma jobb som den första intervjun han var på! Han är fortfarande med i gallringen alltså!
  • Dante mår bra!
  • Liv kruppade inte igår! (...fortfarande hostig o febrig dock)
  • Jag har väldigt många som jag älskar och som älskar mig som bryr sig om mig och min familj!
  • Jag orkade plocka i och- ur diskmaskinen idag!
  • Jag orkade duscha efter en ipren!
  • Jag kan inte äta vanlig mat pga min onda hals! (Vilket egentligen inte hör till den positiva sidan för istället dricker jag fruktsoppa och stoppar i mig onyttigheter som ballerinakakor...)

Förresten ska jag mäta mina kroppsdelar idag för att se om jag minskat nåt på en vecka. Men det vet jag inte om jag orkar. De lär väl sitta kvar imorgon med, kroppsdelarna alltså!

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dig snart vännen! *stor kram*

    SvaraRadera