lördag 21 mars 2009

Bloggmissbrukare?

Ja det är jag nog alldelse säkert. Men det står jag för. Hej, jag heter Erica och jag är bloggmissbrukare. Så var det sagt. Nästa vecka ska jag försöka ha en vit helg. Passar på då jag inte är på hemmaplan ;-) Det blir en utmaning, tror Ni att jag klarar det?!
Dagen har gått i städningens tecken. Så nu luktar det fräscht av Ajax Fete des Fleurs..fattas bara att öppna alla fönster och vädra men det känns lite för kallt för det ute. Plus att Jens blir sur om vi eldar för kråkorna...Nu läängtar jag efter att få hänga ut tvätten så den får lufttorka. Bädda sängarna med friskt doftande sängkläder. Såå underbart! Snart bara alldeles alldeles snart så kan jag det..:-)
Här är mina söta Blå Katter förresten!


1 kommentar:

  1. Det går jättebra om ni vill ta med er Jennifer någon dag. Då kommer hon bli JÄTTEGLAD!!!

    Vi kan ju höras när ni känner att det passar.
    Kram kram!!

    SvaraRadera