måndag 2 mars 2009

Svett är för härligt!

Är lite lagom darrig efter kvällens "kärringjumpapass":) Mötte Jens i dörren när han skyndade iväg till innebandyn! En dusch, lite brun utan sol och en laptop senare sitter jag här. Framför Halv åtta hos mig som bakgrundsljud. Blir det tyst vaknar mina småtroll så här är det tv´n på tills det är dags att sova!
Dagen har varit rolig. Hade "mammamaffian" här på lunch. Vi som var mammalediga tillsammans 07-08. Blev en knytis med lax, kokt potatis, feta och- olivröra, sallad och mumsigt mörkt bröd. Fast bäst av allt var ändå sällskapet! Liv och Dante har varit upp i varv hela kvällen efter att besöket hade gått härifrån, tur det är dagis imorgon!
Jag funderar på kläder till en speciell händelse i höst. Men svårt att bestämma mig eftersom jag inte vet vilken storlek jag kommer att dra då! Igår var det ett halvår kvar så nu har jag satt igång. Minskat ner på bröd och absolut inget vitt bröd. Minskar på kolhydrater överhuvudtaget och försöker äta mer proteiner och grönsaker istället. It´s now or never känns det lite som för en bättre morot än jag har framför mig nu, kommer jag aldrig mer att få!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar